Bye Bye hårsvall

Det må vara löjligt men inför min klippning idag var jag så nervös.
Jag ville verkligen klippa mig och klippa mig mycket, men jag har varit för feg. Jag älskar att ha långt hår men nu har jag haft det i så många år. Mitt hår växer så det knakar så om jag vill ha långt hår igen så går det ganska fort att spara ut. Idag blev det en rejäl klippning och min älskling kommer nog bli lite arg på mig. Han gillar mitt långa hårsvall. Men jag kände bara, nu får det räcka! 
 
 
När hälften var klippt så kände jag nästan, nä nu stannar vi här, jag kan gå med hälften klippt och hälften långt...kan bli den nya trenden haha :-) Ingen återvändo och resten av håret åkte av.
Snart ska jag in i duschen och det kommer kännas så tomt utan mitt långa hår...men skönt, mindre hår att shamponera. Kommer nog ta ett tag att vänja mig men faktiskt så är det såå härligt med kortare hår.
Ikväll ska jag vara ensammen hemma, var ett tag sen jag var det. Men jag ska packa inför imorn, duscha och se nåt kul på datan tänkte jag så, tiden kommer nog gå. 
 
Ha en härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0