On a roll

Det är underbart att ha kommit igång med mitt nya hälsosamma liv. Såhär i början är jag kanske lite extrem men jag vill ha en bra start. Jag har kommit igång med träning och har fått in det i min vardag. Det är mycket lättare förstås när man inte jobbar. Men när jag väl börjar jobba så har jag fått in det naturligt. Jag är ute dagligen, om jag inte är ute och springer så blir det en promenad varvat med träning hemma.
 
 
Gjorde en så god fruktdrink häromdagen med detta innehåll.
 
 
Gott och fräscht!
 
 
Idag blev det vitkålsspagetti med kycklingkorv till lunch.
Ni som inte testat "vitkålspagetti" måste testa det!
Sååå gott!
 
 
Idag fick vi känna att sommaren inte var helt slut. 
Hoppas att det stannar till i helgen.
Att känna den kyliga luften är deprimerande. Snart är den efterlängtade underbara sommaren slut.
Jag ska ta tillvara och klämma ut varje liten droppe av denna sommar och leva på den länge framöver.
Det märks att jag är född på sommaren. Ett äkta sommarbarn inne i själ och hjärta :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0