Njuter

Njuter av tiden med min kära.
 
 
I helgen har det varit tivoli och marknad här i stan. Hittade nytt till mobilen. 
5 kronor styck! Skulle kunna köpa hur många som helst, dem var så fina.
Jag blev galen på alla fina väskor som fanns på marknaden. Kunde dessvärre inte köpa några.
Hoppas på att jag hittar nån marknad framöver som har dom väskorna. Alla möjliga färger och modeller.
 
 
Dom här dagarna är det fullt fokus på min svärfamlij. Vi myser tillsammans, äter gott och bara umgås.
 
 
 
Idag bakar jag och min svärmor. Nu är det paus för degen jäser. För en gång skulle har jag inte ångest för att jag är inomhus en sån här vacker dag. Solen skiner och det är över 25 grader ute. Jag som alltid måste vara ute i solen när det är fint väder, ganska skönt att bara vara inne...en dag iallafall :-)
 
Nu ska vi knåda deg. Invänta resultatet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0