Älskade Svärisar

I denna stund sitter jag hos mina svärföräldrar.
Kom hit idag och ska spendera två dagar här innan jag åker vidare.
Härligt att vara här och bara ta det lungt och umgås.
 
Imorse hade jag riktigt svårt när jag jag höll på att packa min väska. Jag skulle inte få plats med mycket så jag fick noga välja ut det jag skulle ta med mig. Jag kände sån ledsamhet när jag insåg att jag inte skulle få plats med mina joggingskor och träningskläder. Jag ska ju vara borta i nästan 2 veckor och jag måste säga att det skär lite i mitt hjärta. Det är så härligt att få komma ut på en joggingtur.
 
Jag har varit duktig när det kommer till maten. Inget bröd förutom knäcke, bytt ut pasta, potatis och ris med rotfrukter och grönsaker. Ätit råg gröt till frukost. Nu när jag är hos min svärmor så blir det att testa karaktären.
Tur att det finns lika mycket frukt som kakor hos dom och med mig i min väska följde råg flingorna :-)
 
 
Karaktären håller :-) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0