Min bästa tid är nu...

för det är det jag har.
 
Citat från en klok Tony Irving.
 

Idag var det upp med tuppen eller tidigare än tuppen til och med. Det var inte lätt att somna igår. Var själv för första gången på väldigt länge. Sen blev det en lång dag med ett möte på morgonen. Nu har jag något att ladda inför och som innebär slutet på mina sovmornar framöver, puh hur ska det gå :-)
 
Jag strosade igenom gamla stan och igenom mina gamla hemtrakter för att göra lite ärenden. Solen sken och det var alldeles underbart!
 
 
Gick längst gatorna och stadspulsen som jag fullkomligt älskar.
Jag gick väldigt långt idag om jag räknar ihop alla mina turer i stan. Jag har börjat få lite ont i mitt knä eller mer obehagligt än ont. Det känns bättre när jag rör på mig. Så jag ska komma igång med mina promenader igen. 
Inte få problem när jag är såhär ung, inte bra.
Ytterligare ett citat från den kloka Tony Irving.
 
"Varför kämpa för att vara yngre. Kämpa för att bli äldre"
 
Ett nytt motto. Rör på dig och ät bra för att kunna leva ett friskt och långt liv. 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0