Wedding

Sitter med en kopp kaffe och piggnar till lite.
Igår var det bröllopsfest. Alltid lika kul att gå på bröllop och få klä upp sig.
Brudparet var så vackra och så söta, dem hade till och med gjort en dans som dem visade upp, en fin bröllopsvals med snurrar och lyft till den vackraste låten men Amr Diab
 
God mat och mycket musik och dans. Tur att skorna jag köpte var supersköna att gå i trots de höga klackarna. Så det var bara att dansa loss :)
 
Efter att inte hunnit ätit på hela dagen då vi var på stan och gjorde ärenden och sen fixa iordning oss och sen iväg till festen så var magen glad att få i sig smarrig orientalisk mat.
........................
 
Jag och älskling matchade med vinrött :) Älsk var så otroligt stilig och jag blev jättenöjd med min outfit. Fick äntligen tag i en sådann klänning som jag letat efter i månader :) 
 
..................................
 
Älsklings lillebror passade våra vänners hund under kvällen då vi skulle åka till festen tillsammans och dem lämnade även henne över natten hos oss, så nu myser vi med Bella förfullt. Trots att vi kom hem vid klockan tre igår så gick jag upp halv nio för en promenad med Bella, härligt att ha hund, då kommer man ut på promenader oftare :)
Söta Bella
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Så fina ni var!!! Jättefin klänning:) men allt klär en skönhet ju! Härligt att ha hund då och då:) igår när jag och puzzel skulle lunka morgonpromenaden stod regnet som spö i backen och vi var rent dyngsura, då önskar man att han kunde gå på lådan:) hihi! Kramis

2012-09-30 @ 19:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0