Regnigt och grått

Då är det bäst att stanna inomhus.
Idag gick jag upp tidigt och fick umgås med min brorsdotter, vi lekte lite och sen körde jag henne till dagis, härligt att få lite mys med henne på morgonkvisten. 
Även igår blev en tidig morgon. Jag och älskling begav oss till Sthlm för ärenden. Lunchade på ett mysigt ställe på söder och medans älsklingen gjorde lite av sina ärenden tog jag en spontan promenix med en fin gammal vän och hennes underbart söta son. Det var så härligt att träffa henne och lilla Edvin. 
Solen lyste och det är fortfarande riktigt varmt men så fort skuggan kommer, burrr. Då blev det skinnpajen på.
 
 
Jag och älsklingen kom tillbaka till Nypan och åkte då för att passa min brorsdotter. Sicken tur att både jag och älskling åkte till henne, han är ju en av hennes favoriter :-) 
Nu blir det en lugn och skön fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0