Idéer och minnen

Igår var jag uppe med tuppen och åkte iväg för att spendera dagen med min brorsdotter. Vi hade en jättehärlig dag tillsammans. Det är så skönt att få samma kontakt med henne som jag har fått med min systerson. Har varit med dom båda sedan deras födsel och älskar dom mer än livet själv. 
Lekte, gungade, åt lunch på stan, hade roligt i bilen mellan alla våra destinationer. Hon är bara för härlig!
Vi tog en härlig promenad längst ån och stumpan vilade middag.
 
Idag har jag funderat och min hjärna har snurrat med ideér. Tog mig ut på en promenad efter att regnet var borta, iphonen åkte fram mellan varven för att anteckna mina idéer. Solen tittade fram medans jag promenerade längst gatorna i min gamla hemstad. Gick förbi min allra första egna lägenhet. Där har man haft riktigt skoj och såå många minnen! Både i lägenheten och utanför, haha:) Det känns så länge sen, ja det är ju trots allt 10 år sen. 
 
Nu ska jag göra plommonkräm av plommon som mamma och pappa gav mig. Gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0