Värdefull vecka

Hemkommen från Skåne och längtar redan tillbaka. Veckan hos Ida och Martin gjorde mig gott.
Att få vakna upp i deras hus och få så mycket tid med min fina vän var underbart. 
Även att få tid med luddeliten i magen, se han skutta runt där inne <3
Min sista dag bestod av det vi gör bäst...Pyssla. Vi klippte, nålade, strök och sydde. Resultatet blev ett fint och tufft lapptäcke till Ludde.
 
 
Dom har inte bara en knähund ;-) Pussel trivdes bra i mitt knä och han är inte direkt en liten hund.
Utan dom har även en axel katt haha :-) Mackis gillar att hänga över axeln.
 
 
Resan hem gick snabbt men jag funderade många gånger på om jag skulle hoppa av och åka tillbaka tlll min vän. Härligaste veckan! 
 
 
Hemma igen i armarna på min käresta och tillbaka till min vardag (om man nu kan kalla det vardag)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack tack tack... För att du finns i mitt liv!!<3 och för att du är den du är!

2012-10-25 @ 14:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0