Härliga skåne

Här har jag nu varit i fyra dagar och njuter till fullo att få spendera tiden med min finaste Ida! Det är så underbart att inte känna stress, att bara kunna känna att man har tid att umgås. 
En dag promenade vi sakta längst Landskronas hav och vallgravar, känna hur härligt friska vindarna är så här på hösten. Ida fotograferade såklart en del, hon är så duktig på det och att hitta rätt detaljer att fotografera. När jag skulle ta över kameran, njaa blev sisodär ;)
 
 
Idag var vi i väg tillsammans med Mette till butiken "Enkla ting" Inte bara så enkla ting utan ochså underbart fina ting. Jag får inspiration men jag har ju inget hem just nu att sätta grejer i och att inreda men man kan alltid drömma sig bort.
 
Två vackra gravida kvinnor :)
 
 
Det blev en varm dag i dag, solen sken och just nu sitter Ida ute på altanen och målar.
Altandörn står på vid gavel och man känner hur det doftar höst.
 
 
 
Pussel ligger och vilar i soffan, nej det är ingen filt, det är en luvrig hund vid namn Pussel ;)
 
Idag blev det till och med mina sommar chinos på, kände mig lite vår fräsch sådär.
................
 
Ikväll blir det fredagsmys med Ida och Mette. Jag har en sån känsla i kroppen, en lyckokänsla ni vet, när allt bara är så underbart! Kanske ska slå till på ett hus här i skåne istället, jag och my man, att få vara nära min bästa vän skulle vara så roligt!  Nä nu ska jag kila ner till henne och se hur målningen blev.
 
Ha en mysig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0