Fredag

Nu är det helg och jag startar denna helg med en god kopp kaffe och snarkningar från älskling i bakgrunden. (ja han sover fortfarande...)
Innan jag kunde sätta mig ner och ta min kopp kaffe så blev det plocka och damma. Jag har svårt att sätta mig och ta det lugnt och njuta om det är stökigt kring mig. Det är något jag minns från när vi hade eget jag och älskling.
Det första jag gjorde på morgonen var att plocka, damma och dammsuga.
Sedan kunde jag sätta mig till ro och njuta av morgonen. Nu när jag bor med hela tre stycken killar (älskling och hans bröder) så kommer mitt pedantiska sätt fram mer tydligt. Jag försöker lugna ner mig för jag vill ju inte skrämma dem ;) Jo jag är pedant men tycker nog inte att det går till överdrift. Vem tycker inte om att ha det fint runt omkring sig....visst det kan gå liite till över drift inom vissa bitar, det är något jag måste jobba på.
........................................
 
Nu har jag försökt att pussla ihop vad som händer och sker framöver. Mycket ärenden att ha och göra med och sen vill jag så gärna träffa alla mina nära och kära. Så nu verkar det bli riktigt bra! Ser fram emot denna Oktober månad!
Nu blir det att väcka älskling och sen tar vi oss ner på stan för att göra ärenden.
 
Ha en härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0