Mina hjärtan

Dagen igår gick sådär snabbt...svisch sa det. 
Det enda jag hann med att äta på hela dagen var pannkakor, som jag säkert stod i en timme och stekte. Nä nästa gång blir det långpanna som jag fick lära mig i skåne ;-) Mot kvällen lämnade jag bilen hos bror min och sa hej!
Min lilla skrutta till brorsdotter blir bara större och större. Jag kan bli alldeles gråtfärdig när jag tänker på min brordotter och min systerson, dem betyder så mycket för mig <3 och tiden går så fort med dem små, man hinner knappt med, man vill vara delaktig i varje steg dem tar. Mina fina syskonbarn <3
Tänk om/när man få egna små. Mitt hjärta kommer brista flera gånger om.
Jag tog en skön kvällspromenad hem igen och kände när jag väl var hemma att jag ville ha en filmkväll.
Älskling och hans två bröder spelade dataspel med varandra så det blev film för enbart mig. Det var inte fy skam det, såg "Rock of ages" rekomenderar den skarpt. Småtöntig men ändå tuff och jättebra musikal. Mot småtimmarna blev det en till film och det blev min all time favorite "Breakfast at Tiffany´s" 
 
“Home is where you feel at home. I'm still looking.” - Breakfast at Tiffany´s
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0