Från Dior till slashas

Igår drog vi iväg till våra vänner för lördagsmys. Fast det är mer lördagsröj än lördagsmys om man säger så.
Kul att klä upp sig lite extra så jag plockade fram min fina Dior sjal som jag har fått från älsklingen när han var i Dubai. Det blir något extra med en fin detalj till klädseln.
 
 
Dem har precis flyttat in i deras hus efter mycket renovering och nu är det mycket inredning som gäller. Åh vad det kliade i mig, fick sån längtan till då vi kommer ha vårt eget hem och få inreda och fixa.
Spenderade kvällen med dem, deras två busfrön till söner och deras fina hund Bella som gärna sitter med vid bordet, haha :-)
 
När vi väl var hemma blev jag alldeles febrig. Fick ont i huvudet och ont i halsen. Så idag har jag sovit till klockan 13 och gick vidare till soffan och sov lite mer. Har gått i pyjamasen hela dagen, helt slut i kroppen. Älskling startade långkok. Han lagade kyckling/grönsakssoppa. Det var såå gott och så fint av han att tänka på hans lilla sjukling :-)
 
 
På tal om ingenting, jag skulle verkligen vilja ha en bra kamera. Det blir så mycket roligare när bilderna blir fina och skarpa. Jaja ni få nöja er med mina halvkassa bilder så länge.

Kommentarer
Postat av: Ida

Usch inget roligt att du blev krasslig! Bra med en händig man som lagar mat då:) ang kamera förstår jag precis vad du menar! Det är ju så roligt att fota!!:) krya på dig gumman!

2012-11-12 @ 19:47:49
URL: http://Puttelinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0