Fortsättning följer

Denna helg har jag bestämt mig att inte göra många knop. Just i detta tillfälle är jag nedslagen i soffan och tänker nog inte röra mig en meter på ett par timmar.
 
 
Bredvid mig har jag en kopp te och bland det godaste jag vet...färska dadlar och boken i min hand som visade sig vara inte alls så som jag tänkt. Mycket mer information och fakta än jag trodde med det gör att boken bara blir mer intressant. Har nu kommit halvägs och kan inte, inte för en sekund lägga ner boken.
.......
Ok, bara för en liten sekund...för vad är en dag utan att få njuta av lite ytliga ämnen.
Så som Wendys underbara blogg "wendyslookbook.com"
 
 
En helt underbar lookbook att inspireras av.
Så nu åter till det intellektuella ämnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0