24 hour flu

Ja det var tur och skönt att det bara var en släng. Konstigt, helt utmattad i typ 24 timmar. Det hjälpte nog att jag sov en hel del.
Nu är jag frisk och kry och redo för nya tag. 
Jag har fastnat för en ny blogg (sånt gör man när man är sjuk) och jag verkligen älskar hennes blogg. 
Denna kvinna lever mitt drömliv om jag så får säga.
 
 
Hon bloggar på chic.se och heter Lisa och jag beundrar henne.
Hon får mig att säga "Det är aldrig försent att leva det underbara liv du alltid önskat dig"
Dessutom bor hon i min favoritstad.....wait for it.....Dubai.
Japp ännu mer avunsjuk kan jag nog inte bli :-)
Jag lusläser hennes blogg och hyllar henne till skyarna, här har vi en arbetssam kvinna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0