Långhelg

Långhelgen var avklarad och det känns riktigt tråkigt att jobbveckan startar..om jag ska vara ärlig. Kommer nog kännas bättre när jag väl är på arbetet imorgon :)
Jag åkte till nypan i onsdags kväll. Dagarna har varit så härliga. Otroligt fint väder har vi haft!
Det blev en runda till hamnen, där jag och älskling satt och pratade i solen.
Fick även sällskap av söta ankor.
På fredagen passade vi min brorsdotter. Blev en promend, bus och lek hemma och en sväng till lekparken. Lilla tjejen var helt slut efter vår dag tillsammans. Det var vi oxå. Men roligt hade vi!
En fin bild på älskling och lilltejen gåendes hand i hand till lekparken.
..................
På lördagen åkte vi till några vänner och grillade. Dem hade sin uteplats i lä, så då fick man känna på en riktigt härlig vårkväll, äntligen! Det var supergott och trevligt.
Söndagen blev ganska lugn. Åkte och hittade lite fynd till älsklingen som ett par nya skor och några t-shirtar...var roligt för det är inte ofta vi shoppar om man nu kan kalla det att shoppa..det gör vi ;) Hela helgen spenderades för övrigt hemma hos älsklingens familj och det är lika trevligt som alltid!
Nu blir det att hoppa i säng och få en godnatt sömn inför arbetsveckan. Det kommer vara mycket att stå i denna vecka så för mig blir det att skriva min "att göra" lista så att jag ska komma ihåg allting.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0