Flyttdax:)

Iallfall på jobbfronten.
Idag har jag och mina kollegor packat kartonger och burit kartonger nästan hela dagen. Det blev ju kanon väder så det var faktiskt härligt att flyttdagen var idag, vi tog små pauser i solen. Nu blir resvägen till arbetet liiite kortare och vi befinner oss mitt i smeten. Mitt i city:)
Mina kollegor tycker att det är häftigt men jag har ju känt på stadspulsen tidigare så för mig är det mest härligt att få lite närmre till jobbet. Men vilken lokal vi har nu alltså...Wow! Högt till tak, stora och många fönster. Vi tjejer har ett eget kontor.
Det blir perfekt!
Ikväll blir det att vila. Mina sambos:) åkte iväg på bio men jag orkade inte. Har världens lårkaka oxå. Slog i sidan av mitt lår imorse, AAJJ!! Det gjorde/gör fruktansvärt ont.
Nu blir det Grey´s Anatomi.

Kommentarer
Postat av: Ida

Låter inte dumt med nytt kontor! Läckert läckert! Ha en myspys helg vännen! Önskar så att jag kunde slinka över och umgås med dej. SAKNAR DIG!

2012-05-05 @ 10:29:51
Postat av: Iza

Saknar dig med något otroligt!!!

2012-05-06 @ 12:56:31
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0