Inspirerad...

...av kärleken.
Det är en otrolig viktig del i livet.
Jag är så glad och tacksam över att jag har hittat min kärlek i livet och att många av mina vänner har hittat en fin person att dela livet med. I lycka och olycka finns man där för varandra. I vått och torrt.
Det är något otroligt speciellt med den kärleken.

Lyssna på den fina låten nedan. Så vacker! Jag kan lyssna på den om och om igen och tårarna bara rinner ner för kinderna. Jag kan inte hjälpa det. En känslosam fin låt.
Kärleksvisan
Var inte rädd, jag går bredvid dig.
Kom ta min hand, jag håller i dig.
Här i min famn, kan du våga tro.
Sänk dina murar, jag ger dig ro.

För att jag älskar dig, så som du är
och jag vill ge dig allting jag har.
Låt mig få bära dig när du är svag,
för du betyder allting för mig.
Var inte rädd, jag går bredvid dig.

Nu är jag din och nu kan jag andas.
Här blir jag kvar, för här vill jag stanna.
Se på oss nu, livet är vårt.
Ser du den framtid som vi, vi kommer få.

För att jag älskar dig, så som du är
och jag vill ge dig allting jag har
och låt mig få bära dig när du är svag,
för du betyder allting för mig.

Ja, jag ska älska dig så som du är
och jag vill ge dig allting jag har.
Så låt mig få bära dig när hoppet sviker.
Du betyder allt för mig.
Var inte rädd, jag står bredvid dig
för du betyder allt för mig.
...................................................................
Jag har varit utan min kärlek i lite mer än tre veckor och det dröjer kanske tre veckor till tills vi ses.
Saknaden känns i hjärtat!
Men det är just den där starka kärleken som gör att man klarar otroligt mycket tillsammans.
Var rädda om varandra, haka inte upp er på petitesser och lyssna på varandra.
Nu ger jag er en annan fin låt av Agnes och Björn Skifs.
When you tell the world you´re mine
You're the future I belive in
I know you through and through
Your each and every heartbeat, every breath
Everytime I look at you
I'm blindet by your presence
In this moment that we're in
If God was to describe you
Where would he begin
Your colours blend together
And you become the light
If only you could see the way you shine
Darling, when you tell the world you're mine
You're mine, against all odds my love
What we have, it is unbreakable
More lyrics: http://www.lyricsmania.com/when_you_tell_the_world_youre_mine_lyrics_agnes_and_bjorn.html
All about Agnes And+Bjorn: http://www.musictory.com/music/Agnes+And+Bjorn
You're the future I believe in
I know you, through and through
Your each and every heartbeat, every breath

Eveytime I look at you
I'm blinded by your presence
In this moment that we're in
If God was to describe you
Where would he begin
Your colours blend together
And you become the light
If only you could see the way you shine
Darling, when you tell the world you're mine
You're mine, against all odds my love
What we have, it is unbreakable

<3


Kommentarer
Postat av: Anna

Den är så underbar den låten ushh får rysningar så fin är den =) kramar

2012-03-12 @ 22:58:24
Postat av: Fliizan

Visst är den! Så fin! Kram på dig!

2012-03-12 @ 23:02:19
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Ida

Förstår att du längtar så efter din kärlek! Ni är så starka och kommer klara detta så som ni klarat andra perioder i livet långt ifrån varandra<3 jag avundas din styrka!

2012-03-13 @ 22:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0