För lite tid och ork...

Jag har verkligen inte haft någon inspiration eller tid att blogga men jag vet att jag gillar att blogga så jag tänker inte ge upp. Min vecka slutade inte så bra, började med att jag fick fira nationaldagen på akuten. Drog mig dit efter haft magsmärtor i en dag. Tänkte att det skulle gå över men tänkte sen att det är allra bäst att kolla upp det, man ska vara rädd om sin kropp.
Läkarna hittade en cysta i äggstocken och storleken på den gjorde att jag hade smärta. Så nu har jag vilat mig, försökt att gå ut för att få lite sol och frisk luft men går som en gammal tant så nu blir det att slänga sig i soffan. Jag och Jennie har unnat oss godis och chips och ska se på film. Jag känner mig febrig och matt i kroppen, det är nog kroppens sätt att säga till att något är fel. Jag är extra rädd om min mage med tankte på att man har drömmen om att bli mamma någon dag i livet.
Jag ska vila mig men om det fortsätter blir det att kontakta läkaren igen. Cystor ska försvinna av sig själv så vi får hoppas att det gör det.
Annars rullar det på...första helgen på länge som jag är hemma och tar det lugnt. Det är rätt skönt, men om bara det onda ville gå bort skulle det vara skönare :)
Ära vare gud i höjden!!!, idag kom skatteåterbäringen!! Haha, från Robin Hood ni vet ;)
Det känns bra att det kom i rätt tid när man behöver det som mest.
Ta hand om er denna härliga fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0