Sista dagen på semstern

Semestern har varit helt underbar. Har träffat vänner och familj. Njutit av solen och fått mycket gjort.
Under denna vecka var jag hos min brors familj och hälsade även på älsklingens familj.
Jag och min brorsdotter hade picknick, lekte massor och var i lekparken och gungade. Hemma hos min svärmor blev jag bjuden på god mat och vi satt och snicksnackade.
Skulle egentligen ha åkt till Göteborg oxå för att besöka min systers familj men dom ska komma hit om ca 3 veckor så då kan vi ses, åhh vad jag har saknat er alla tre!
Jag saknar även min kärlek men vi pratar varje dag <3
....................
Det är riktigt tråkigt om jag ska vara ärlig att börja jobba igen....kommer få gå upp suupertidigt på grund av att bussen som jag brukar åka med inte går under sommaren, jaja det är väl bara att acceptera, man måste ju arbeta och dra in pengar. Tur att jag trivs med kollegorna på jobbet :)
................................
Igår hade jag en skön dag hemma. På morgonen var vädret dåligt så jag kurade upp mig i soffan och kollade på min favoritfilm "Eat, pray, love" Älskar den filmen och får sådan inspiration från den. Sedan tittade solen fram och det blev riktigt varmt så jag la mig ute på uteplatsen och stekte, härligt!
Idag gick jag nästan upp med tuppen så jag har hunnit med att tvätta, ätit frukost och lite annat. Nu är klockan bara 11.00 och har hela dagen framför mig.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas din sista dag på semestern är ljuvlig:) här nere i Skåne har vi strålande väder så jag passar på att vara ute så mkt det bara går:) saknar dig! Puss

2012-07-01 @ 15:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0