När man ska grabba tag i möjligheterna

Förändringarnas tid..... det har varit en underbar vår och sommar med mycket som hänt samtidigt som det har stått still på vissa bitar. Jag har haft en underbar kombo(sambo) under dessa månader. Varit skönt att ha henne och så tacksam att hon ställt upp för mig:) Nu är det vidare till nästa stopp.
.......................
Men först tar jag helg imorgon och då ska jag få återse min kärlek och det pirrar i hela mig av förväntan och längtan! Imorgon ska jag på hemligt ställe...vet inte vart jag kommer att vara i helgen. Fick ett fint kort på posten från min underbara familj och tårarna rann! Blev bara så rörd. Jag ska enligt instruktioner från kortet stå vid ett ställe efter jobbet imorgon och invänta besked. Spännande:)
..................
Nu ska jag packa lite inför morgondagen.
Ha en härlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Ida

Gud så spännande med överraskning!!! Då får vi verkligen höras på söndag så jag får höra om allt:) kramis

2012-07-19 @ 20:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0