och så var det att blogga :)

Full fart igen med jobb och allt. Haft mycket att stå i och fixa.
Här är lite nytt på klädfronten, REA kallas det :) Hittade äntligen ett par supersnygga vårbyxor.
Sen hittade jag denna fina topp som jag invigde på jobbet idag.
I dessa dagar har jag även hälsat på min fina sötnos Amalia och självklart hennes ack så söta föräldrar. Myspys med lek, prat och film.
Sitter så sött och leker och pillar.
Hej hej säger Amalia :) Hon tyckte det var roligare att åka i gåvagnen än att gå med den :)
..........................
Nu blir det att slänga sig i säng. Glad i hjärtat efter att ha fått prata lite med min älskade Ida <3
Nu kommer jag sova gott!

Kommentarer
Postat av: anna

Vad fina byxor och tröja ! snyggt ! Tack för du kom och hälsade på hos oss ! det var suprmysigt ! kramar

2012-07-13 @ 15:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0