Veckan som gått

Januari månad har gått fort förbi känns det som men det är ganska skönt för jag längtar något otroligt till våren. Är lite trött nu på kylan.


Veckan som snart är slut har varit underbar.
Veckan började med kvalitetstid med Jennie. Pratade, fikade och och fortsatte med myskväll.
Så underbart att fått tillbaka kontakten med fina Jennie, nu när man bor närmre varann och har lättare att ses:)


På onsdagen började jag tvätta...såå mycket tvätt! Hade inte packat upp eller tvättat efter jag kommit hem ifrån Skåne. När jag nästan var klar så bestämde vi oss för att åka till Nypan...det är vi i ett nötskal...stress i sista minuten ...eller härligt spontana kanske;)


Packade, tog upp det sista av tvätten och så åkte vi iväg med Älsklingens brorsor. Onsdagkvällen spenderades hos min bror. Pratade och åt glass, mums. På torsdagförmiddagen lekte och busade jag med min brorsdotter och sen begav jag mig till Älsklingen familj. På fredagen var jag med min bror med familj hela dagen. Promenerade med svägerskan till stan där det fikades och åkte sen för att inhandla tacos till kvällen och så hyrdes det film. Myspys för hela slanten!


Idag är det lördag och jag sitter nu helt ensammen i min brors radhus och äter frukost medans dom är iväg en sväng. Snart blir det att hoppa in i duchen och fixa mig fin för lite senare hämtar Älsklingen mig och vi ska äta mat hos hans familj.


Såna här dagar är otroligt härliga! men idag ska vi nog åka hem, när man är uppe i varv hela tiden så tycker jag det är skönt att komma hem och ta det lugnt och tänka på det som behövs göras...sånt glömmer man lätt när man har mycket att stå i.


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som härliga dagar tillsammans ! Mysigt att vara med familjen och bara umgås ! Vad härlig din sommar bild såg ut , tror du var med mig den dagen :) tusen kramar

2012-01-24 @ 20:59:06
Postat av: Jennie

Det värmer att höra ISA:) känner detsamma!

Åh snart blir vi ännu närmre:) hihi

kraaam

2012-01-25 @ 12:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0