Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne

Vintern är nu här på riktigt känns det som. Just nu när det det är vitt och fint överallt så är det riktigt mysigt. Får hoppas på att det ligger kvar och inte blir blask.
Men som jag sa tidigare ...läääängtar till våren:)
Att vara i solen och värmen är bara för underbart!
.............................
Första dagen på denna veckan och Älsklingen har åkt iväg för att flyga simulator. Man måste göra detta då och då för att hålla igång sin flyglicens. Idag ska jag storstäda här hemma. Ska vika in tvätten som jag tvättade innan vi åkte till Nypan:)
Denna vecka väntar en del spännande saker! Hade riktigt ont i magen igår...när det blir för mycket att tänka på så vänder min mage ut och in. Jag som oftast har varit rätt spontan av mig har blivit ett kontrollfreak eller oki det kanske jag har varit tidigare oxå. Men iallafall, känns som att mina nerver inte kan hålla sig utan jag vill bara få allt ur världen, få allt att bli klart. Pratar lite i gåtor nu men men.....
Nu får jag sätta igång om det ska bli något gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0