Den finaste av änglar

Det nya året började på ett annat sätt än man tänkte och trodde.
Den lycka som skulle komma blev till sorg.
Min vän och hennes kärlek förlorade sin dotter innan hon hann ta sig ut i vår värld.
Jag vet att hon har det bra där hon är nu. Hon blir väl omhändertagen och känner den kärlek som vi här på jorden skickar till henne. Hon är den finaste av änglar <3
................
Livet kan snabbt ta en annan vändning än vad man tänkt. Livet vänds upp och ner och allt känns orättvist och tungt. Jag åkte till min vän och kramade dom i all denna orättvisa. Jag ville ge henne en axel att gråta på och en kram att få kärlek och tröst från. Vi fick fina dagar tillsammans och när det väl var dags att åka hem igen tog det emot. Vill ju finnas där varje dag för dom. Men älskade vänner, jag finns här för er trots de många milen mellan oss<3
................................
Jag kom hem i onsdags och skulle ta tag i vardagen här hemma fast jag helst av allt vill vara med min vän varje dag<3
I torsdags kom våra älskade vänner och deras lille J på middag och kvällsmys. Alltid lika trevligt när vi ses.
Sen har dagarna gått förbi oss och nu är det söndagskväll.
Jag slängde precis ihop äppelmuffins och chokladmuffins som vi ska mumsa lite på ikväll.

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är den bästa vän man kan tänka sig<3

2012-01-16 @ 10:04:03
URL: http://puttelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0