Sköna helg

Veckan som varit har handlat en hel del om plannerande, möten men också kvalitetstid med vänner.
På tisdag var jag med Jennie på Ikea, det är så kul att bara få gå runt och inspireras:)
På onsdag åkte jag över på lite fika och prat hos Anna. Stannande även på middag och då bjöds det på taco-gratäng. Det var riktigt gott!
Fredagen vaknade jag av att Anna och Amalia ringde och vill ta en tur på stan...oja det tackar jag inte nej till:)
Anna hittade lite behövliga saker och sedan satte vi oss för att fika.
Skruttfian med de vackra stora ögonen:)
Nu är det helg och idag har jag gjort....INGENTING...för på onsdag börjar jag nytt jobb! Så jag ska ta tillfället i akt att bara slappa:) Det ska bli otroligt spännande att börja arbeta igen. Jag har varit utan jobb nu i 5 månader, måste faktiskt säga att det har varit underbart på ett sätt. Jag har kunnat göra det jag vill när jag vill. Kunnat hälsa på vänner och familj. Få en hel julvecka tillsammans osv. Det betyder så mycket för mig att spendera tid med vänner och familj!
Men nu back to work:) Spännande!
Ikväll blir det lungt här hemma. Älsklingen har varit iväg och arbetat idag på dagen och ska även bort ikväll. Så det blir en skön kväll ensam hemma:)Ibland är det skönt att vara själv..bara ibland.

Kommentarer
Postat av: Ida

Är så glad för din skull att du fick jobbet!!! Njut nu av "ledigheten" och ha en mysig helg:) <3 STOR kram

2012-01-28 @ 20:18:18
URL: http://puttelinas.blogg.se/
Postat av: Anna Lindell

Tack för du ville komma ;) Hoppas du får en fin kväll och att du har haft en bra helg ! Tusen kramar

2012-01-30 @ 21:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0