Helg i härlig idyll

Helgen har varit så underbart mysig! Vi åkte till våra vänner som bor i ett hus lite ute i skogen vid vattnet. Det var en sådan härlig idyll där ute nu på vintern, massvis med vit pudersnö och kallt var det men vi satt inomhus och myste för fullt.
Här sitter Älskling och våra vänners lille J framför brasan och har det gott:)
Älskling är så bra med barn och alla barn verkligen älskar honom. Det ska bli en fröjd att en vacker dag se honom som pappa.

Vi åt god mat, pratade och umgicks. Övernattning både fredag och lördag.
Ville inte att helgen skulle ta slut. Men måndagen kom och det var dags att gå upp till jobbet, det var inte fy skam det heller. Inte när man har sådana härliga kollegor att träffa:)
..................................
Måndag kvällen är nu här och jag har snicksnackat med Ida, räknar ner dagarna tills dom kommer uppåt och hälsar på så att jag får krama om dom båda!
Knäckemacka med makrill och ett stekt ägg har slinkit ner och nu blir det att villa mig så att jag är pigg till imorgon. Det är ju trots allt Alla <3 dag imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad mysigt ni ser ut att haft det ! Härligt med övernattning båda dagarna och verkligen få umgås ! Fin bild på dem =) Kramar !

2012-02-14 @ 17:22:09
URL: http://lillaapansvardag.blogg.se/
Postat av: Fliizan

Du har skaffat dig en blogg! :) Äntligen! Ja vi hade det mys pys!

2012-02-15 @ 20:48:54
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0