Blä för att vara sjuk...

Säger jag bara....
När allt man vill är att känna sig pigg och alert. Istället känner man sig helt sänkt. Ont i magen, ont i huvudet, ont i halsen....allt på en gång!
Jag var iallafall kry på lördagen då det var dop för min väns lilla fina flicka.
Det ville man ju inte missa. Så jag piffade till mig medans jag kände mig illamående mest hela tiden...Men det gick bra tillslut. Jag och jennie tog sällskap till dopet.
Väl där var det hur trevligt som helst!
Det blev kavaj och rosa klänning.
Lilla tjejen var så söt som alltid:) Det var riktigt fint i kyrkan. Amailas Morbrors tjej sjöng så vackert i kyrkan, då var inte ett öga torrt. Så otroligt fint!
Firandet fortsatte i en lokal bredvid kyrkan. Där bjöds det på smaskigaste smörgåstårtan och efter det blev det kaffe och tårta.
Riktigt fin Monkey tårta. I Amalias ära;)
..................
Efter dopet så blev jag och Jennie hämtade av vår fina vän Ida och vi begav oss hem till hennes mamma, ut på landet. Så himla mysigt!!
Det bjöds på Taco.
Sedan mös vi till det i soffan med alla deras djur. Två katter och 4 hundar, härligt med djur:)
Vi kikade på Melodifestivalen och hade det supertrevligt!
Var härligt att träffa Ida och Martin som jag har saknat så <3 Även härligt att träffa hennes familj!
Nu ska jag lägga mig och vila, känns som febern börjar smyga sig på....!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för att du kom <3 Och tack för fin present och fint skrivet ;) Hoppas att du kryar på dej och att du snart kommer känna dej bättre. !! Kramar

2012-02-27 @ 21:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0