Lager 157..

..var vi i fredags och kikade.
Mycket fint hade dem. Hittade en sjal till mig, ett par mysbyxor till älsklingen och sköna trosor till mig. 
 
 
Hade gärna kunnat handla lite till men det får bli en annan gång. I dag är en lugn dag hemma. Se ut Nyårs klädsel, Tvätta kläder och packa resväskan. I morgon bär det av till Älsklingen för att fira Nyår tillsammans hos några vänner.
Kommer ihåg förra Nyår som ett öppet sår. Fick några få dagar innan nyår hjärtskärande besked och sedan blev jag sjuk. Det var ganska skönt att jag blev sjuk för jag kände inte alls för att fira. Jag låg ensammen hemma i vår lägenhet i Sthlm sjuk och besvärlig. Älsklingen blev bjuden ut av sina kompisar men ville inte gå och lämna mig själv. Men jag tvingade ut honom, jag var inget trevlig sällskap. Jag sov bort hela kvällen. Innan jag somnade så satte jag alarmklockan på 23.45. Då gick jag upp och tittade på Nyårsraketerna utanför fönstret.
Detta Nyår ska firas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0