Kära du..

..var du tvungen att gå sönder rakt över "låsupp" knappen? 
Gick upp till övervåningen och krasch sa det, Iphonen for i golvet och såklart så sprack skärmen snett över "låsupp" knappen. Jag ser vem som ringer och vad som händer på telefonen men jag kan inte svara eller gå in för att kolla.
Jaha det var den telefonen, tur att mitt abonnemang gå ut i dagarna ;-) Får se vad jag hittar där ute i mobildjungeln.
Fick lite smått panik idag, hur klarade man sig förr utan telefon. Gick på stan och tar upp telefonen för att ta ett kort eller ringa eller Instagramma...så kom jag på att det inte går. Skulle möta upp mamma och vi fick göra upp en plan bara för att möta varandra. Mobiltelefonen är nog en av dem bästa uppfinningarna :-)
...................
 
Genom denna finurliga mannick fick jag ett glädjande besked för några dagar sedan. Ett helt underbart besked! En av mina bästa vänner har fått en son. Dem är värda all lycka efter det dem har gått igenom. Jag är så otroligt lycklig för deras skull och hoppas att jag snart får träffa det lilla underverket <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0