Julkänsla

Dessa dagar har varit härliga.
Jag och älskling har haft några mysiga dagar tillsammans och nu åkte han precis iväg för att jobba.
Det har blivit lite tittande på "bio" hemma ;-)
 
Jag, mamma och pappa var iväg på julkonsert i kylan. Älskling valde att stanna hemma, han är lite frusen av sig. Det var otroligt kallt men mysigt.
Molly uppträdde och sjöng vackert och det var fullproppat med människor på torget.
Vackert var det och nu har jag verkligen julkänsla.
Väl hemma åt vi brända mandlar och annat gott. Hade det skönt i värmen inomhus.
Det blev sen spel i flera timmar, kanske uppåt 5 timmar :-) Spelade Race, som jag kan rekomendera! I dagarna spelade vi även Uno i flera timmar, det är riktigt skoj med spel.
 
 
Idag är första dagen på en ny vecka och den tar jag med glädje emot. Nu blir det fix och bakning hemma hos mamma och pappa. På torsdag åker jag till Anna och sover över. Sedan på fredag åker jag till Skåne med tjejerna. Åhh så kul det kommer bli!
Så härligt att få träffa älskade Ludvig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad härligt med spel ! Någonting man borde göra mera tycker jag ;) Längtar tills torsdag när du kommer. ! Tycker vi tar varm choklad på morgonen istället för kaffe ? Eller .. ;) puss

2012-12-10 @ 21:43:53
Postat av: Anonym

Anna: Ja det tycker jag, vi tar varm choklad hemma och kaffe på tåget eller tvärtom :-) kraaam!

2012-12-11 @ 09:57:12
URL: http://fliizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0