Goda vänners sällskap

Det blev en tidig morgon idag i Skåne. Jag och Anna sitter och äter frukost tillsammans och väntar på att de andra i huset ska vakna. Det är de nyblivna föräldrarna som sover längst och det gör dem rätt i. Idag är sista dagen här och jag vill inte åka hem. Vi har haft härliga dagar tillsammans med den lilla familjen. Ludvig är den sötaste, snällaste och underbaraste lilla kille <3 Så liten och späd och helt underbar. Mina känslor svämmar över och jag kan inte sluta titta på honom när han ligger i min famn. Idag blir det nog en lugn dag med massa mys som även de andra dagarna har varit. Det är otroligt skönt att ha sina bästa vänner så nära för några dagar. Man känner sig avslappnad och vi kan bara vara i varandras närhet, det är goda vänner det. Pratar nutid, framtid och minnen från dåtid. Underbart att ha varandra fortfarande efter att ha varit goda vänner i nästan 26 år <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0