Different kind of Christmas

I år blir det en lite annorlunda Jul. Men det gör inte mig något
På grund av sjukdom så ska vi fira jul på Juldagen istället.
Vi kör på den Amerikanska stilen.
Christmas day.
 
 
I förrigår pyntade jag, mamma och pappa granen och den blev så vacker.
När vi köpte gran fick tag i en vid, grön och tät gran.
I går kväll hämtade jag älsklingen min från tågstationen och det var så mysigt att ses, vi har inte setts på ca två veckor <3 Idag när det egentligen är Julafton tar vi det lungt och bara är. Väntar längtansfullt på en fjärdedel av familjen som kommer sent ikväll. Så imorgon blir det att fira JUL :-) Då är alla samlade, hela stora familjen <3
 
GOD JUL!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0