3 dagar kvar till Jul

Är hemma igen hos Mamma och Pappa och nu ska det bli skönt att vara på ett ställe...iallafall till nyårsafton.
Dagarna hos Ida, Martin och Ludvig var helt underbara.
Jag blev totalt förälskad i Ludvig <3
 
 
Han var världens sötaste lille bebis och ljuvlig att kolla på och kolla det kunde man göra i timmar.
Vi hade ju en till skrutt att gosa med och hon blev stora tjejen i Ludvigs sällskap.
 
 
Amalia och Pussel blev bästa kompisar. Amalia sprang som en svans bakom Pussel.
Söndagen ägnades åt att hämta gran och klä den. Julmusik och stämingen var på topp. Så otroligt mysigt att få spendera dagarna innan jul med mina fina tjejer!
 
 
Fika blev det mycket av och massa mys hela dagarna. Vi gick knappt utanför dörren under dessa 4 dagar.
 
 
På måndagen begav vi oss hemåt och det var lite sorgligt att säga hejdå. Det är så härligt att spendera dagar tillsammans med människor man känner sig bekväm med och som man har kul tillsammans med.
Min fina Ida är och kommer att vara en otrolig mamma. Jag är så glad för min väns skull <3
Tack Ida och Martin för att ni öppnade erat hem för oss nyfikna själar :-)
Hemåt åkte vi och hem kom vi. Jag åkte till ett av mina många hem just nu ;-) Hem till Anna. Jag beslutade mig för att stanna i två dagar för att spendera dagarna med henne och Amaila.
Vi tog bilen för att storhandla och kika lite i affärer. Lagade supergod middag och njöt av varandras sällskap innan det var dags för mig att åka vidare. 
 
 
Ett middagstips jag inte kommer glömma, helt underbart gott! 
Så nu är denna torsdag kvällen här och den bjuder på lite städning, uppackning av resväskan och lite fix.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0