3 dagar kvar av året

Det har varit riktigt härliga dagar.
Det känns lite som livet har varit på paus. Det enda jag brytt mig om i dessa dagar är min fina familj, Vi har bara umgåtts och haft det härligt. Vi hade ju Julafton på tisdagen istället och det var faktiskt helt okej. Det viktigaste var att alla i familjen kunde vara med <3
 
 
Efter tradition så blev det såklart Kalles Jul och vi satt som bänkade framför storbilden.
 
 
Efter mycket innesittande så tog vi oss "ungdomar"och barn ut i snön. Grabbarna byggde en brant pulkabacke och alla åkte utom jag och min gravida svägerska :-) Jag ramlade ner för backen istället....tyckte väl att det var det bästa sättet att ta sig ner..haha.
De små var så modiga och åkte flera gånger nedför pulkabacken.
Denna julen filmade jag en hel del, det är så kul att kolla på efter några år.
..............................
I torsdags åkte min brors familj och min kära man härifrån. Min systers familj åkte iväg en sväng över torsdagen men som tur var kom dem tillbaka och vi fick hela dagen idag tillsammans.
Nu har jag två dagar att vila och ladda inför Nyår! Ska bli så underbart med ett nytt år!
 
 
Hoppas ni alla har haft en underbar Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0