Låt sommaren fortsätta

Det närmar sig sista augusti och man känner ibland att det börjar bli höst.
Det har varit en sommar med sina stunder av "riktig sommar" men det har varit väldigt upp och ner, jag hoppas verkligen att sommaren inte tar slut nu.
 
Vi har kunnat njutit av denna månad i fulla drag. Denna månad känns som ett år. Har åkt hit och åkt dit, träffat familj och vänner, gjort utflykter och haft det härligt!
 
Jag har till och med badat i år :)
 
Utflykt till tunnlarna.
 
Där hittade vi perfekta matbordet ;)
 
Picknick i kvällssol
.........................................................
 
I torsdags begav jag mig till Nypan. Jag och min kära man <3 bodde 6 dagar på Berget. Vi träffade vänner i Nypan på torsdagen och där bjöds det på grillat. På fredagen träffade vi upp Ida och Martin för lite stros på stan och fika, tänk om man kunde göra det när man kände för det! Bara slå en pling och sedan träffas upp, Drömma kan man väl göra :) På Söndagen åkte vi och fikade med födelsdagsbarnet Ida och mina andra fina vänner. Är så mys när vi kan träffas allihopa! Sedan vart det lungt dem resterande två dagarna innan vi packade väskan och åkte till mina föräldrar.
...............................
 
Nu har vi precis vaknat och är hemma hos mina föräldrar. Vi ska snart packa väskan igen och åka till vår gamla hemstad, Göteborg! Ska blir riktigt kul och åka dit, saknar den härliga staden lite grann ;)
 
Ha en underbar dag där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0