Happily Married

Idag firar jag och min älskling 1 vecka som gifta <3
Vi gjorde en elope, vi rymde iväg bara jag och min älskling och hade en fin cermoni bara vi två, och en vigselförättare såklart :)
I år firar vi 10 år tillsammans och vi har pratat om att gifta oss länge. Så varför inte slå till när vi har vårt jubileum.
Det är något otroligt stort i att vara gift. Man blir liksom ännu mer ett med varandra känns det som. Egentligen är det bara ett papper som ifylls men själva känslan att vara någons fru är stort.
Jag är så glad att just min älskling är min man och han kommer att vara den bästa mannen man kan få :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Nämen oj :D stort grattis vännen! Ja, det är ganska häftigt att vara fruga :) önskar er lycka och välgång! Stora kramar

2012-08-22 @ 10:29:25
URL: http://frnochmed.devote.se
Postat av: Anonym

Tack igen vännen! :) Kramar

2012-08-22 @ 20:53:02
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0