Söndagsmys

Igår vaknade vi av att det var alldeles vitt utanför fönstret. Snö...! Jag som trodde det hade blivit vår.
Men snön försvann lika snabbt:)
Söndag morgon och jag sitter och dricker en kopp kaffe, kikar ut på tomten. Tänk när man kan säga så och att det är ens egen tomt man kikar ut på:)
Min kära ligger och sover på övervåningen, jag är ganska van nu att gå upp lite tidigare än vad vi två vanligtvis gör, så jag knallade upp, gjorde kissen Scilla sällskap.
Det blev sent igår kväll. Vi såg massvis med "How i met your mother" avsnitt. Skrattade och hade oss:) Sicken tur att vi har samma humor jag och älsklingen:) Det har varit en helt underbar helg!
Nu blir det att jobba i 4 dagar sen hit till Nypan igen. Längtar redan!
Önskar er en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Johannaty

Lycka till på jobbet och ha en fin vecka! =)

2012-04-02 @ 15:40:44
URL: http://behindeveryman.se/johannaty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0