Worth it

Totalt värt det. Vissa blir förvånade hur vi klarar av det. Jag blir förvånad hur vi klarar det. Klarar det, det gör vi och det kommer något gott i slutändan. Jag kan drömma om den dagen. Dagen D!
Dagen då jag och min älskade får slå rot. Jag går och dagdrömmer om det. Det är spännande men det tär på mig. Jag undrar om det är därför min kropp mår som den mår. Jag är sjuk hela tiden och min mage gör uppror.
Stress kallas det väl.... jag känner mig stressad i själen och i hjärnan. Jag mår så bra på helgerna när jag får träffa min kära och mina vänner men sen när arbetsveckan startar kommer stressen. Jobba sova jobba sova...jag är helt slut efter en arbetsdag, orkar ingenting.
................................
Snart är det iallafall maj och jag hoppas att våren och sommaren kommer snart. Semestern är snart här och det finns mycket att se fram emot. Nu räknar jag iallafall ner dagarna til helgen. Förhoppningsvis så åker jag och älskling till ett par vänner och hälsar på. Alltid lika mysigt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är grymt imponerad av er! Man får tänka som så att klarar man svårigheter och fortfarande är tillsammans så har man nog hittat rätt. Men förstår också att det tär på en, man blir psykiskt stressad. Men oj vad gott belöningen kommer smaka sen, och vad härligt det kommer vara den dag ni får slå rot. Ni kommer aldrig ta det föregivet :) vilket är positivt ;)

2012-04-23 @ 20:22:40
URL: http://www.frnochmed.devote.se
Postat av: anna

Förstår att det är jobbigt och tar på sin kraft på dig, men du ska veta att jag finns här och du är välkommen när som helst på mys här !Hoppas att dagarna går fort nu så ni kan få en fin helg tillsammans med goda vänner =) Kramar

2012-04-24 @ 08:47:51
Postat av: Ida

Vännen jag förstår dina tankar. Önskar att tiden går fort nu tills denna period är över! Kärleken övervinner allt. Och jag tror att det som livet prövar oss igenom skapar oss till dem vi är/blir. Jag vet(!) att ur något jobbigt och hemskt så kommer det något gott till slut! Fortsätt dagdröm! Och glöm inte att använda drömpuppan:) finns här för dig, alltid!

Du är världens finaste vän!

2012-04-24 @ 16:45:40
URL: http://puttelinas.blogg.se/
Postat av: Iza

Tack mina fina tjejer:) Det värmer! Malin jag håller med dig, efter allt detta vet jag definitivt att jag hittat rätt:) Ida drömpuppan fylls i kontinuerligt:) Bär den alltid med mig. Kramar till er alla tre!

2012-04-25 @ 17:49:09
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0