God förmiddag!

Har slängt in tvätt i tvättmaskin och sitter just nu och äter frukost.
Idag kommer svärmor hit:) Hon åker iväg imorgon, kommer sakna henne!
Kommer nog dröja några månader innan vi ses igen:(
Men det ska bli super trevligt att hon kommer hit!
Jag sitter även som på nålar.....min fina vän ska få sitt första barn. Det är stort! Jag är spänd och förväntansfull ....kan ju bara undra hur dom känner <3
Jag är så glad att fått vara henne så nära under den här resan, resan till ett familjeliv.
Jag har sagt det förut men säger det igen....spänd på att få se vem den lilla människan är som kommer till världen.
En blandning av dom finaste personerna.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för dem fina orden det värmer <3 Ja nu är det nedräkning för fullt ! Hoppas ni har en mysig dag ! Verkligen tända ljus och dricka te väder !!Massa kramar till dej !

2011-09-21 @ 15:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0