Familjen <3

Måndag
Tog sovmorgon. Vaknade tillslut vid 11.30 och åt frukost. Riktig stadig frukost med Kaffe, ägg, youghurt.
Idag blir en lugn dag.
Helgen har varit underbar!
I fredags kom ju Mamma hit. Hon kom med tåget och jag mötte henne vid 22.30 på fredagkvällen.
På lördagmorgon tog vi en morgonpromenad och sedan åkte hon iväg till sin bror.
Senare på Lördagen kom min bror, hans fru och min brorsdotter hem till oss. Vi lagade till lite mat och strax därpå kom mamma, min syster och min systersson hem till oss. Så då var det fullt hus!
Det är såå roligt att träffa familjen, det är alltid full rulle:)
Min syskonbarn lekte förfullt och även Älsklingen, som blir som ett barn när han träffar dom:)
Min bror och familj åkte hem på kvällen men mamma, syster och systerssonen sov över, Mys!
Vi fick plats här i våran etta;) Jag och Älskling fick sova på en 90 cm madrass, men det är ju bara mysigt:)
Söndagen var då här och den skulle jag, mamma och min systersson spendera tillsammans. Iallafall förmiddagen.
Vi tog oss till Vasastan, till Vasaparken där det fanns en lekpark och ingen vanlig lekpark inte. Massor av roligheter!
Mamma och Mormor satt och pratade medans jag och min underbara systersson lekte:)
Det var så roligt att vara med honom, saknar honom sååå mycket nu när vi bor längre ifrån varandra.
Vi hoppade studsmatta, cyklade, gick på styltor, gungade och så vidare.
Jag hade vanan inne:) Jag och min vän Anna gick ju typ varje dag på styltor när vi var små. Upp och ner för hennes uppfart och fram och tillbaka på hennes väg. Riktigt kul!
Vi gick sedan och lunchade tillsammans innan det var dags att säga hejdå. Jag, syster, mamma, mormor och min systersson. Det var en riktigt rolig helg!
Så nu kan jag ta det lugnt idag utan att känna någon stress:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken härlig bild ! Det låter som ni haft en underbar helg tillsammans ! Ja det var tider det Gud vad roligt vi hade ! Kanske får bli det nästa gång vi är i vagnhärad dem finns kvar mina älskade styltor ! Puss på rej

2011-09-21 @ 22:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0