Nytta och Nöje

I går kväll kom vi hem från Nypan. Det blev en snabbvisit denna gång. Det är det som är så skönt nu när vi bor i Sthlm. Det är bara att bege sig dit när man känner för det:)
Imorse gick jag ut på stan vid 11. Det var jättehärligt väder! Jag gick för att kika efter blusar till en nybliven mamma:) Det finns ju jättemycket fint i butikerna men det ska jag säga...väldigt dåligt med fina blusar och tunikor med knäppning så att man lätt kan amma när det behövs. Hittade några iallafall, får se om hon gillar dom:)
Jag kom hem och åt brunch. Som jag har saknat denna rätt.
Omelett, arabiskt bröd och Oliver.
Mums!
och kaffe på det:)
Detta får ni testa:)
Efter brunchen satte jag igång att städa och plocka.
Nu kan jag sätta mig i soffan och ta det lungt, härligt!

Kommentarer
Postat av: anna

Denna mamman är så tacksam för att du hjälper mig ! Det är guld värt ! Vad gott det ser ut får du gärna bjuda på snart ;) Ha en fin dag ! Ringer snart ! Kramar

2011-10-03 @ 15:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0