Väntans tider

Längtar till helgen!
Ida och Martin kommer upp till Sthlm och jag längtar så. Jag vill så gärna finnas där för min fina vän nu när hon går i väntans tider. Vi har känt varandra nästan hela våra liv. Jag tror jag var tre eller fyra år när vi träffades första gången:) Det är helt otroligt hur vissa vänskaper aldrig går ur tiden. Jag vet att vi kommer att hålla ihop livet ut. Ida är den finaste vän man kan ha!
Jag är så otroligt glad att hon och hennes kärlek Martin ska få sitt första barn:)
<3
Nu får jag njuta av en till bebismage:) Ska bli kul att träffa henne nu och känna lilla larven skutta omkring i hennes mage och det får inte dröja länge tills vi ses igen, det händer ju så mycket dom sista månaderna.
Om en stund ska jag och älskling ut och göra några ärenden på stan. Sen blir det hem igen och rensa källaren.
Kollade igår på "Arga Snickaren" och det handlade om ett par som hade så otroligt mycket skitsaker. Dom ville inte slänga nåt av det. Jag blev så fruktansvärt irriterad på dom. Men jag vet själv att jag har svårt att slänga gamla saker.
Jag ska gå igenom kartonger och försöka göra mig av med mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0