Härliga dagar

Härliga soliga dagar har vi haft nu. Solen skiner men det har blivit kallt. Dags att plocka fram vinterkläderna.
Igår vaknade vi även denna dag tidigt. Älskling åkte iväg på möte och jag åkte iväg till Anna och Amalia.
Fyndade ännu en tröja i min egna garderob igår.
Kände mig lite julig:)
Det var så härligt att spendera hela dagen hos mina fina tjejer.
Vi tog oss ut på en liten kort promenad också. Härligt men kallt.
När vi kom hem satte jag igång med att laga paj. Kräftpaj med dill med en fräsch sallad till, såå gott!
Vi fortsatte att mysa tilsammans.
Annas sambo kom hem och jag plockade fram äppelkakan som jag bakat och tagit med mig.
Jag har ju blivit en riktig hemmafru nu;)  Bakar, städar och grejar, and I love it:)
Fredagen är här. Idag ska jag försöka rensa lite till i källaren. I förrigår slängde vi en hel kartong. Så det är bara att fortsätta. Imorn ska det firas, Jag och Älskling firar 9 år tillsammans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0