Äntligen!

Jag har klippt mig!
Det var verkligen på tiden. Sist jag klippte mig var när vi bodde i Göteborg....exakt 1 år och 3 månader sedan. Stackars hår!
Jag har inte prioriterat mitt hår. Nu känns det så skönt att topparna känns friska och att man kan fixa frisyrer lättare.
Igår eftermiddag åkte jag iväg till Jennie för att klippa mig. Sicken tur att man har en frisör i sin närhet:)
Vi hann med en del annat också. Bakade köttfärspaj och till efterätt hade hon gjort sin berömda cheesecake;)
Kom hem vid halv 12 och då som vanligt.....nattdjur som jag och älskling är, satte vi på en film.
Idag är det strålande solsken. Ska snart bege mig hem till Anna och Alexander. Första gången jag kommer hem till dom nu när dom blivit familj. Ska bli så mysigt att få träffa deras Amalia igen:)
Nu ska jag dricka upp kaffet och fixa iordning mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0