Veckan som gått

Förra helgen spenderade jag i nypan. Då var det 2-årskalas. Det var min brorsdotter som hade fyllt 2 år!
Det var otroligt roligt och mysigt. Vi fick underbart väder!
Lilltjejen fick en "balanscykel" av faster:) Hon var så stolt över denna cykel.
Sedan fick hon mycket annat skoj!
Vi hade det underbart i solen på brors uteplats. Med godaste mat, tårta och cupcakes:)
Här sitter en blekfis och försöker få lite färg.
Resten av helgen spenderades med Älsklingen.
På måndagen träffade jag upp Jennie, jätteroligt att ta igen tiden:)
Vi åt suuperstor pizza med oxfilé..Mums! Sedan fick jag nattsällskap av henne oxå:)
Tisdagen spenderade jag med fina Maria. Vi möttes upp i stan och gick runt och shoppade. Närmare bestämt Maria shoppade och jag fönstershoppade. Hittade lite smått o gott att inhandla nån gång framöver:)
Vi satte oss sen längst Kungsgatan på uteservering och åt Sushi.
Så underbart att ta vara på vårens värme!!!
Nu har det regnat ...blää..hoppas solen skiner snart igen.
Denna helg kommer nog bli lugn. Första lugna helgen i Sthlm.
Skönt.

Kommentarer
Postat av: anna*

Vad fin den var lilla cykeln, hon har en fin faster ! Vad fin bild på dej när du solar tycker redan du har fått färg..;) Vi måste gå och strosa i gamla stan snart du och jag..;) Kramar

2011-05-16 @ 23:01:32
Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-20 @ 02:32:12
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0