Kärlek

Nu börjar jag äntligen bli frisk igen. Låg sjuk hela helgen. Låg i sängen febrig och dann,  tittade ut genom fönstret där solen sken på förfullt. Hade ingen ork alls. Men imorgon bär det av till jobbet, ska bli kul:)
Efter jobbet ska jag träffade upp Anna och åka iväg en sväng till Ikea för att handla lite nödvändiga saker. På torsdag blir det troligtvis promenix med Annorna:) sedan spenderar jag natten hos den ena av dom;)
Sen är det...helg! Fredagen är då kommen och min finaste bästa underbara vän kommer! Ska bli otroligt kul. Känns evigheter sen sist. Det kommer bli en härlig helg.
På söndag bär det av till nypan, tänkte fira svärmodern min på Mors-dag:)
Nu är det mycket att se fram emot. Bara denna vecka händer det grejer. Men sen kommer ju nästa vecka då slutar jag och älskling med detta "distansförhållande" vi haft ett tag. Äntligen får vi en fast punkt igen.
Åhh som jag har längtat!!
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0