Nu kliade det lite fingrarna...dax att blogga lite

Nu har jag bott hos min syster i ungefär en och en halv månad och det är riktigt skoj:)
Att få umgås med dom extra mycket nu känns jättemysigt! Nu är det inte alls länge kvar tills jag tar mitt pick och pack och drar till andra sidan Sverige. Känns såå kul! Får se vilka äventyr som väntar på mig där.
Nu är det lite mindre än en månad kvar. Känns roligt och spännande men också lite sorgligt att lämna Göteborg.
Men främst att lämna min systers familj:(
Men jag känner på mig att jag och älskling kommer att få det så bra i Huvudstaden:)
Det är skönt att vi redan har flyttat alla möbler och har packat ner allt vi äger i kartonger. Så när dagen D är här det bara att packa in och åka:)
På en av alla mysiga kvällar vi har här hemma bakade vi små gulliga semlor. Med marsipan och grädde:)
Mums!
Titta så fina dom blev.
Idag är det lördag!!!!! Härligt att vara ledig. Snart blir det lite städning, träna med syster och pyssel med systersonen och ikväll blir det Melodifestivalen. Ska kika efter Idis som är där....jag är inte avis nej;)
Ha en härlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0