Semester!!!

Första dagen på min semester och det blev pangväder.
Jag gjorde lite ärenden på morgonen, blev alldeles svettig av att gå runt så jag och älskling bestämde oss för att gå ner till vattnet för att lägga oss och sola i parken. Underbart!!!!
Åt även mat där, så härligt att äntligen få njuta av sol och värme:)
Midsommar var en underbar sådan.
I fredags förmiddags åkte jag och älskling till Nypan för att fira Midsommar ute vid min brors familjs sommarstuga.
Hela familjen samlades.
I denna idyll var vi och njöt.
Vi plockade jordgubbar som vi avnjöt med glass.
Vi grillade och åt ute;) Vädret höll i sig mestadels.
Vi hade femkamp och alla levde sig in i lekarna:)
Det är så roligt att vi har blivit en ganska stor familj nu med barn och respektive.
Det var otroligt mysigt att spendera dagen ute vid stugan. Jag och älsklingen spenderade även natten där. Även min systers familj stannade över natten. Myspys!
På Lördagmorgonen åt vi alla frukost och umgicks. Jag fick presenter eftersom jag hade fyllt år:)
Tack min underbara familj!!!
Vi åkte sedan hem till min brors hus för att fortsätta dagen där med mat och prat.
Gott!!
På lördagkvällen åkte jag och älskling hem till hans familj. Det kändes som om helgen var jättelång så härligt att vi hann med att träffa båda våra familjer. På söndagkvällen fick vi skjuts hem till Sthlm av några vänner som bor nära oss. Härligt att komma hem efter en sån underbar helg!
Ikväll har vi fixat och grejat här hemma. Installerat nya datorn;) och kopplat in boxen till Tv:n, nu har vi äntligen fler kanaler än 1,2 och 4:an. Nu blir det myskväll med vindruvor och grapefrukt, mums:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ser ut som en kanon midsommarafton med nära och kära /3 Lekar är alltid roligt speciellt när man vinner ! Kramar

2011-06-30 @ 18:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0