Livet är bra härligt ändå;)

Helgen är här! Idag har det väldigt lungt här hemma. Älsklingens kompis från Spanien är här och hälsar på. Vi har varit ute och ätit lite mat och ikväll blir det myskväll.
Igår var det personalfest:) Det var en riktigt rolig kväll!
Vi åkte från jobbet klockan 17.00. Först åkte killarna iväg till stället vi skulle ha femkamp och middag.
Vi tjejer pudrade näsan och gick sen ut till Hummer Limosinen som hämtade upp oss:)
Ojojoj säger jag, vi skulle kunna spendera hela kvällen i den limosinen:) Champange, musik och trevligt sällskap.
Vi hade sedan femkamp med bowling, golf, biljard och jakt. Sedan bjöds det på middag.
En riktigt härlig och rolig kväll!
Förra helgen träffade jag och Älskling ett par vänner. Vi hälsade på ute på sommarstället. Grillade och umgicks. Vädret var ju underbart, soligt och varmt! Dom väntar barn och det förväntas komma en liten kille när som helst:) Spännande!
Vacker natur.
Gott med grillat!
Har även hunnit med promenader och har hittat ett fint promenad stråk längst vattnet.
Har ju även fyllt år...hela 28 år! Japp Man kryper närmare ococh åt mat h närmare 30.... men det känns bra:)
Jag och Älsklingen gick ut och åt mat tillsammans den kvällen. Myspys:)
Blir att fira mig lite på midsommar eftersom vi ska träffas hela familjen då. Ska bli så trevligt!
Semestern börjar även närma sig...4 arbetsdagar kvar! Jej!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0